آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تاکید وزیر نیرو بر تخصیص اعتبار طرح‌های اضطراری تامین آب شرب مشهد گردهمایی اعضای هیئت علمی شبکه نخبگانی اساتید جوان دانشگاه تهران در مشهد برگزار شد روایت زنی که به خاطر لجبازی زندگی‌اش را تباه کرد قتل با چاقوی میوه خوری| حکم قصاص برای برادر دادستان صادر شد بازار کساد واحد‌های اقامتی مشهد، تحت تاثیر گرانی و کمبود بلیت‌های هواپیما و قطار! ماجرای مردی که زنش را در خیابان به قتل رساند کاهش خطر لخته خون، سرطان و بهبود زخم موثر با این ماده غذایی جادویی رمزگشایی از ۴۳ فقره سرقت قطعات خودرو در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخی از سؤالات دروس امتحانات نهایی حذف شد + جزئیات این فرآورده لاغری چربی‌سوز، غیرمجاز اعلام شد ایست قلبی راننده کامیون در مسیر فریمان- مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تولید واکسن نوترکیب آنفلوانزا H۵ برای اولین بار در کشور قول وزیر کار به بازنشستگان: تلاش می‌کنیم صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این ماه انجام شود (۳ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۸۴۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۹ خودروی متخلف (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با تخلفات مدیران مدارس اثرگذاری فراورده‌های دفع پشه آئدس موجود در بازار اثبات نشده است تنهامرکز جامع درمان بیماران ام‌اس شرق کشور در بیمارستان قائم(عج) مشهد فعال است گرمازدگی می‌تواند به سکته قلبی منجر شود
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه ٢۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران و هوای خنک تا اواسط هفته آینده

  • کد خبر: ۲۲۸۱۱۵
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه ٢۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران و هوای خنک تا اواسط هفته آینده
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد شدید همراه با رگبار باران و رعدوبرق و بارش تگرگ همچنان تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

آیدا فاروقی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: طی روز گذشته، بیشترین میزان بارش از شهرستان‌ طرقبه‌شاندیز به‌میزان ۵.١ میلی‌متر و قوچان به‌میزان ۴.۴ میلی‌متر بوده است. میزان بارش در شهر مشهد ١.٢ میلی‌متر بوده که این بارندگی تا اوایل هفته آینده به‌تناوب در این کلانشهر ادامه دارد.

وی تأکید کرد: وزش باد شدید همراه با رگبار باران و رعدوبرق و بارش تگرگ همچنان تا اواسط هفته آینده ادامه دارد. طی این مدت، در ساعات پایانی شب و اوایل صبح در مناطق مستعد و دامنه‌ها، تشکیل مه و کاهش میدان دید رخ خواهد داد.

شایان ذکر است که روند کاهش دما تا دوشنبه هفته آتی ادامه دارد و هوای خنک در سطح استان ماندگار است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمای مشهد بین ٢٩ و ١٨ درجه بوده است و امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٢۴ درجه و در سردترین ساعات به ١۶ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با دمای ١٢ درجه و تایباد با دمای ۴٠ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سبزوار با ٩٠ کیلومتربرساعت ثبت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->